W tym artykule przeczytasz między innymi o:
- informacji dla mieszkańców
- nieczynnych urzędach
Urząd m.st. Warszawy informuje, że w poniedziałek, 10 listopada 2025 roku, wszystkie urzędy m.st. Warszawy, w tym biura, delegatury oraz urzędy dzielnicowe, będą nieczynne.
Decyzja o wyznaczeniu tego dnia jako wolnego od pracy została podjęta na mocy Zarządzenia nr 227/2025 Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 11 lutego 2025 r. Zgodnie z treścią zarządzenia, dzień 10 listopada 2025 r. został wyznaczony jako dodatkowy dzień wolny w zamian za święto przypadające w dniu ustawowo wolnym od pracy.
W związku z tym nie będzie możliwe osobiste załatwianie spraw w urzędach, w tym m.in. składanie wniosków, odbieranie dokumentów czy uzyskiwanie zaświadczeń. Osoby planujące wizytę proszone są o zaplanowanie swoich spraw w innym terminie.
Mieszkańcy mogą w tym czasie korzystać z dostępnych usług online za pośrednictwem miejskiego portalu warszawa19115.pl.












Napisz komentarz
Komentarze